samedi 17 novembre 2007

15.11.2007



Timp de 1h juma am vorbit cu ploaia,ne-am plimbat impreuna de la Parcul Carol pana in Crangasi. O plimbare care imi lipsise de mult. Nu a fost tocmai calda....dar pe parcurs s-a "imblazit" In timpul acestei mici aventuri, am realizat ca oamenii s-au obisnuit cu monotonia trist acest lucru....
Unirii - Universitate, aceleasi lucruri zilnice, fara nici o schimbare...
Str. Ion Campineanu, strada pe care am locuit si eu candva, erau aceleasi fetze pe care le vedeam cand mergeam in spre liceu, facand acelasi lucru: batranica de la "exchange" cersiind, tipul care se ocupa cu parcarea din zona, aceeasi pozitie privind masinile cu o anume nervozitate...
Str. Stirbei Voda, pfffff....strada strazilor Coloana de masini pana la Eroilor. Eu, cu zambetul pe buze, ma uitam la masini, si observam cat de reci sunt unii oameni cu ei insasi.....Da, inteleg, esti blocat in trafic, nervos..etc, dar totusi...si ce daca esti blocat in trafic...do`h, fiind sofer ar trebui sa fii obisnuit cu asta, nu?!....Soooo...put some music....u have a fuckin`life to live, smile.....don`t be a jackass with u r own pers......It` was a rainy day..... La un moment dat, o tanti s-a uitat la je cu o "mila" (daca ii pot spune asa), pe fata ei se putea citi: "nici umbrela nu are.....saraca este uda toata" ......Hey ladie, I don`t give a fuck....I LOVE RAINY DAYS ...dar dupa cum stim cu totii, oamenii trag concluzii de nebuni, fara a analiza situatia
Str. Virgiliu, strada pe care niciodata nu vizitat-o ( pe langa multe altele ), frate, chill rau aceasta strada......singurul lucru care mi-a atras atentia in acest loc a fost un cabinet stomatologic (particular, bineinteles), al doctorului Grigoras Cerasela :)) cum frate sa ai astfel de nume? Cand suna un pacient, nestiind doctorul, cum intreaba? "Cu dl. sau cu dna" ? GEEZZZZZ....unii nasi exagereaza ( noroc ca nu se mai procedeaza asa in zilele noastra )
Calea Plevnei, nu zic nimic Stim cu totii ce injuraturi se folosesc la intersectiile din Calea Plevnei
Anywayzzzz, cea mai tare parte din aceasta mini aventura a fost faptul k am vazut monumentul aflat in Parcul Carol si "lumina" mereu aprinsa ostasului necunoscut ( La Roumanie est une "maravigliosa creatura"....but pity ke c propre enfants o murdaresc), si faptul k "j`ai fait l`amoure avec the rain" Stiu, exagerez cu aceasta fraza...IT`S JUST UNE EXPRESSION ....dar pur si simplu J`AIME THE RAIN .....mi-a mangaiat obrajii, mi-a spalat creierul plin de ganduri, my heart breack, n`est plus break, ea is again just un coeur, still amoureus, mais not break....Vous savais cq I mean, nu?! [m-a ajutat sa fac "ordine" in ea]

Je s8 rentre home....uuufaaaaa [hihi], m-am uscat, si m-am pus la pc..chaaaaaatiiiiiin` bro`
***Bucharest est tres short , I made just o ora & a half din Carol jusqu`a Crangasi***

J8 crazy...stiu .....but vous tous love me ...nooot

2 ur pinkie thought:

Crysna a dit…

you're right we love U as U are :P keep doin' this sis'! I like the combination! So continue to live as you wish. People can change their life if they want to...Kisses! Kryshna

Liceean Moldovean a dit…

F tare postul.
Auzim in fiecare zi cliseul "oamenii sunt asa datorita faptului ca muncesc din greu sa isi castige existenta". Ploaia curata masini, insa nu curata pacate. Si mai ales pacatul de a-ti uita sau a-ti vinde sufletul. Omul care nu se regaseste, care nu se iubeste pe sine si tot ce a primit de la DUMNEZEU este pierdut. Pacat ca putini mai stim sa zambim...

:*