vendredi 31 octobre 2008

oldies, but goodies

Plictisita fiind, imi plimbam ochii prin camera. Brusc m-a trecut un fior trist dar tot o data vesel. Lacrimile triste vroiau sa iasa, dar nu prea puteau din cauza zambetelui care si el vroia sa iasa.

Privirea mi se oprise la un “tablou” de familie. Tati, eu , sis, mami. Toti patru, intr-una din multele zile fericite petrecute impreuna.

Brusc mi-am adus aminte de copilarie, de tara mea, prietenii de acolo, diminetile de duminica in care ne gatea tata micul dejun, de “greutatile” prin care au trecut ai mei parinti din cauza ca au dat nastere unui “sambure de draq” (aka: Je) [], de zmeul pe care m-il cumparase mama dupa ce am “batut-o la cap”, jucandu-ma cu el doar 10 min, pt k ma plictisisem de el, si i l-am daruit prietenei mele…. Era argintiu cu cu niste chestii rosii pe el, iar firul avand aceea si culoare. Bicicleta primita la aniversarea celor 5 ani, rosie. Eram indragostita de acea bicicleta, daca ar fi fost dupa mine, as fi dormit cu ea. Apropo de dormit… haha…. Pana la varsta de 9ani am dormit cu ai mei… pur si simplu nu ma puteam dezlipi de ei/de camera lor… desi aveam camera noastra, eu si sis, dupa ce ne bagau in pap… la vreo jumatate de ora, fugeam la ei… bineinteles k nu mai reuseau sa aduca la mine in pat [].

Intr-o duminica, facuse mami dulceata de… nu mai stiu de care []…. Dupa ce a pus borcanele in frigider, la putin timp m-am dus, am deschis frigiderul si am inceput sa mancant din fiecare borcan cate putin… desi toate aveau aceeasi compozitie, bineinteles ca pentru mine, fiecare avea cate ceva diferit. Mi-am terminat “treaba” si am plecat la nani…de dupa-amiaza… stergand toate urmele mele… Din profundul meu somn, aud: “Ramona, réveille toi” (trezeste-te). Era mami, care nu parea deloc vesela [lol], care imi spune: “sterge-te la gura, si apoi culca-te, nu dormi cu toata dulceata aia la gura” []…. Ops…. []

Lista de "tampenii" ar putea continua…. Dar mai bine ma opresc [hihi]

Concluzie: mie dor de tati, de sis, de mami… de acele week&-uri in familie….[]

0 ur pinkie thought: