samedi 1 novembre 2008

acum 13 ani....

“Cu acest articol particip la concursul organizat de eMAG cu ocazia lansarii in Romania a gamei de laptopuri HP Pavilion pe 30 octombrie 2008. Concursul este jurizat de Victor Kapra si de reprezentantii eMAG.”


hmmm... eram inca "a fresh meat" in Romania. Tocmai sosiem in aceasta tara, nu stiam nimic despre ea, ieseam pe afara cu "vecinii" din bloc pe care nu ii aveam la inima. Erau rai, singura lor preocupare era de a rade de culoare pielii mele.
Dar intr-o dupa amiaza toate astea au luat sfarsit. Ne-am hotorat sa jucam vestitul joc din copilarie "frunza", impreuna cu "vecinii" de vis-a-vis, pe care eu nu ii cunosteam. Dupa terminarea jocului, am facut cunostiinta cu ei. Era Ramona, Oana, Mihaela, Nicoleta, Florin, Mihaela, Iuliana.... Intre mine, Oana si Ramona s-a legat o prietenie destul de stransa, bine, mai mult cu Oana... anyway, din acea zi nu m-am mai jucat in fata "blocului meu" sau cu "vecinii mei". Imi gasisem adevaratii prieteni, pe care nu ii interesa faptul ca sunt "diferita"
aaaa... sa nu il uit pe Andrei, desi era "vecinul" de la 8, l-am cunoscut tot in aceeasi perioada cand i-am cunoscut si cei enumerati mai sus. Facea si el parte din "gashca de vis-a-vis". Si acum imi aduc aminte cum era imbracat: avea o pereche de colanti, din aceia luciosi, treisferturi, un maieu alb, si o tunsoare "castron", cum ii spuneam pe acea vreme....

0 ur pinkie thought: