vendredi 7 novembre 2008

Music box memories


Mi-au venit in cap cateva piese, carora le multumesc compozitorilor [lol], datorita lor, nu voi uita niciodata anumite “strazi pe care le-am strabatut” (aka: perioade), unele placute, altele mai putin, pana acum si unele persoane care nu mai imi sunt prieteni sau nu mai sunt tara…. sau anumite piese care pur si simplu m-au atras atentia dintr-un motiv "banal". M-am gandit sa vi le spun si voua, nu numai cateva… []

Nu au o ordine anume…. []

Backstreet Boys – Get Down: eram in generala, am facut o coregrafie pe aceasta piesa, impreuna cu alte 2 colege (erau suroti gemene, una din ele fiindu-mi colega de banca)

Destiny`s Child – Say my name: eram cu prietena mea cea mai buna, din copilarie, in fata blocului, impreuna cu varul meu. Ii facea curte prietenei mele… cu succesc

Bomfunk Mc - Freestyler: am petrecut “acea” vara numai cu varul meu, de atunci spunandu-I “my daddy”

Animal X – N-am crezut: am inceput liceul

Andre – Prima Iubire: coregrafie. Moment special pentru clasele a XII-a, plecau. Eram in clasa a IX-a (da, aveam si o faza cu capul [])

50 cent – In da club: 1 mai 2003, Constanta, nu imi aduc aminte numele club-ului, m-am “duelat” cu un "prieten" pe aceasta piesa []

Tony Braxton – Unbreak my heart: “gemenele” mele din generala. Ne placea sa ii imitam gesturile pe care le are in clip, incepand de la minutul 3

Whitney Houston - I will Always Love You: intr-o duminica dupa amiaza, in camera cu sis (sora mea), cantand aceasta piesa, iar la acel moment, momentul cand ti se face “pilea de gaina”, ascultand aceasta piesa, mai exact 3:10secunde, ceea ce am facut noi, nu se mai poate numi cantat, am urlat, amandoua in acelasi timp, si nu ne vorbisem []

No Doubt - Dont Speak: imi va aduce mereu aminte de relatia pe care a avut-o "my daddy" (aka varul meu) cu "my mommy (aka Miruna)

Sean Paul – Get Busy: Vera, impreuna cu alti 4 prieteni au facut o coregrafie “criminala”

Eve – Satisfaction: perioada unui club, unde mergeam in fiecare weekend, “Blue-bar” (s-a inchis)

Justin Timberlake – Cry me a River: Florance. Ah!, o super buna prietena

Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head: eram dansatoare intr-o trupa romaneasca.

Busta Rhymes feat Mariah Carey – I know what you want: o noapte agita, dar tot odata fffoarte tare, in club-ul Cuba

Aaliyah – Try Again: Carmen, o super tipa din Galati.

Akon – GunShot: dupa concertul sustinut de el, in Mamaia, eram in masina, piesa asta pe repete, Micho, un prieten, era in fata, pur si simplu traia piesa, de la gesticulari, pana la versuri (filmat de je)

Pink – Leave me alone: Bestival 2007

Activ - Doar cu tine: sfarsitul clasei a XII-a

Britney Spears - Oops,I did it again: sis numero 2, Nackrys, partea clipului cand se dialogeaza protagonistii, si in ziua de astazi, ea ii imita cu aceea “ironie” ca pe atunci

Chaka Demus & Pliers - Murder she wrote: eram in jur de 15 persoane in camera mea, uitandu-ne la filmul “Save the dance”

Marco Antonio Solis - Si no te hubieras ido: toata lumea era innebunita dupa telenovela “Salome” (gen Cassandra “fever”), eu nu. O detestam, fara a ma uita la vreun episod. Am fost fortata sa urmaresc un episode, si de atunci nu m-am mai putut dezlipi de ea. Si mi-a parut rau, pt ca era pe la sfarsit (prea tare publicul... click pe titlul piesei)

Pussycat Dolls – Don`t cha: Alice, Mimi, Alina. Am trecut prin multe “tampenii” impreuna pe perioada acestei piese

R. Kelly – Slow Wine: Diana

Him – Join in Death: 2na.

Shayne Ward – Breathless: eram intr-o conferinta, virtuala, cu framii (colegii de facultate), le-am pus aceasta piesa, iar fetele au “innebunit” atat dupa piesa cat si dupa interpret. Au avut loc niste conversatii, waaaaiiiiiiii

Destiny's Child - Cater 2 U: prima piesa aflat pe cd-ul special facut de drum, pt masina lui Lala

The DEY - Give You The World: o piesa care mi-a ridicat moralul, prin beet-urile ei.

P-Square - Roll It: mi-a placut atat de mult aceasta piesa, incat am facut un cd special Dj-ului, club-ului unde “we shake our stress away”. L-am innebunit in acea seara sa imi puna aceasta melodie…. A iesit un show foarte tare pe scena, ramasesem noi, cei “de a casei”….

Keith Sweat - Nobody: imi v-a aduce mereu aminte de acest “cuplu”

J Holyday – Bed: dansul acestui tip

Pussicat Dolls – Stickwitu: in timp ce ascultam piesa, am trimis un mesaj unui tip, din gresala, era voba despre el, si nu ii era destinat… am fost “mai rosie decat o rosie”

Christian Castro – Azul: piesa noastra. A mea si a surorei mele

Wisin & Yandel – Rakata: show-urile pe care le faceam in salsa impreuna cu fetele. Nu le “insir” pt ca sunt multe. Salsistele, se stiu ele

Medhy Custos - Elles Demandent Du Zouk: zouk (aka blues African, aceasta piesa este ceva mai ritmata fata de celelalte). Am luat-o pe mami cu noi in Salsa. Era ziua ei. A dansat cu un tip pe aceasta piesa. Am ramas... [], nu a uitat cum se danseaza zouk-ul African []

Awilo Longomba - Cache Cache: nu sta nimeni pe scaun, cand se pune aceasta piesa in Malibu

Akon - Mama Africa: mai are rost sa dau explicatia?

Alicia Keys - Lesson Learned: titlul spune tot….

… realizez ca "lista" ar putea continua... m-am plictisit, ma opresc [ ... ]

Tai Tai []



0 ur pinkie thought: