lundi 3 novembre 2008

Mintea mea...

... se afla intr-o continua lupta/contrazicere cu ea insasi/stagnare…

Trei subiecte am inceput sa scriu pentru “lectura de astazi”, dar nu am reusit sa termin nici una

Oare ce se intampla cu acest “neuron” al meu?

Ascultam ca un om normal some music intr-o duminica dupa-amiaza (cel anormal este pe afara, la un suc, la agatat, in familie … etc[]), si puf, imi vine o idee de subiect, am luat “notebook-ul” imbrate, si am lasat degetele sa “conduca”, scriu ce scriu, si zbang, imi vine o alta idee. “Neuronul” ramand fixat pe cea de a doua idee, ne mai reusind sa se gandeasca la prima. M-am apucat de cea de a doua idee…. Scriu ce scriu, zbang, alta idee, povestea repetandu-se…. si bineinteles ca toate trei au ramas neterminate. In timp ce scriam la cea de a treia idee, ma gandeam “ce pnm am? De ce nu ma pot concentra?” Si uite asa a urmat cea de a patra idee…. Scriu des, despre tot felul de “tampenii”, dar care sunt strict personale, nu pentru blog….

Un haos-kaos in capul asta al meu, pfffff… oare cand voi inventa “domnii chinezi” o noua aparatura medicala? Gen: backspace/ delete anumite “zone” parcurse de creierul omenesc…. [] Tare multi mi doresc sa am rabdarea corespunzatoare de a scrie tot ce am in cap, pentru a nu le mai lasa acolo, sau curajul de a vorbi cu cineva… da, stiu sunt oameni pe care ii platim pentru asa ceva, dar pe bune acum, prefer sa ma duc la tanti de la piata sa vb cu ea, care imi va da argumente clare, nu cele din carti [;)] anyway, my point is ca, cred ca (ma scuzati de acele caca-uri [haha}), a le mele ganduri, “care este”, s-au format intr-un “tsunami” care s-a blocat, nu, nu este depresie… stiu ce este o depresie [looool] Ce este? Hmmm…. Do`no nici eu, dar keep in touch, cand voi afla, veti afla si voi []

0 ur pinkie thought: